Жителі Київщини можуть залишати звернення на «гарячу лінію» КОВА за номером: (044) 363 07 34

У Київській обласній військовій адміністрації продовжує роботу «гаряча лінія» для прийому звернень від громадян. Кол-центр працює щоденно, за винятком вихідних днів, із понеділка до п’ятниці. Графік роботи: з 09:00 до 18:00. Прийом дзвінків здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34.
За цим номером жителі регіону можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи подію на території Київської області.
Так, за минулий тиждень, з 6 до 12 березня, на телефон «гарячої лінії» Київської ОВА надійшло 168 дзвінків. Питання, що порушували жителі області під час звернення, передані в роботу до відповідних структурних підрозділів.
Звертаємо увагу, дзвінки з номерів українських мобільних операторів здійснюються за тарифом оператора.
Нагадаємо, під час звернення на «гарячу лінію» КОВА заявник має повідомити оператору кол-центру такі дані:
- Прізвище, ім’я та по батькові;
- Поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути надіслана відповідь на звернення, контактний номер телефону;
- Суть порушеного питання, пропозиції, заяви, що зазначається стисло, лаконічно.
4 серпня з візитом на Київщину прибула естонська делегація на чолі з Міністром закордонних справ Естонії Урмасом Рейнсалу та Надзвичайним…
Федеральний архів Німеччини передав Державному архіву Київської області чотири планетарних сканери book2net kiosk для оцифрування архівних документів. Це обладнання –…
Одним із ключових завдань на сьогодні є захист прав дітей в умовах воєнного стану, допомога сім’ям, які проживають на звільнених…
Перші п’ять сімей із Дмитрівки отримали документи та ключі від житлових будинків, що були зведені замість зруйнованих окупантами. Сьогодні, 30…