Про затвердження пооб’єктного розподілу бюджетних коштів, передбачених Київській обласній державній адміністрації у 2015 році згідно з Переліком інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку
Відповідно до Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, Переліку інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2015 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, у тому числі тих, що фінансуються з метою погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої органами Державної казначейської служби станом на 01 січня 2015 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 766-р:
Затвердити пооб’єктний розподіл бюджетних коштів, передбачених Київській обласній державній адміністрації у 2015 році, в сумі 46 674,944 тис. гривень наступним чином:
– загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів навчання, с.Микуличі Бородянського району – будівництво (погашення кредиторської заборгованості) у сумі 4 149,971 тис. гривень;
– дитячий навчальний заклад на 220 місць у мікрорайоні “Таращанський”, м. Біла Церква – будівництво у сумі 9 819,603 тис. гривень ;
– дитячий садок по вул. 1-го Травня, 3а, с. Пії Миронівського району – реконструкція у сумі 1 618,059 тис. гривень ;
– будівля будинку культури по вул. Леніна, 243, с. Владиславка Миронівського району- реконструкція у сумі 1 402,342 тис. гривень ;
– каналізаційний колектор по вул. Народній, м. Кагарлик – реконструкція у сумі 849,014 тис. гривень ;
– центральна районна поліклініка на 1000 відвідувань Броварської цетральної районної лікарні, м. Бровари – завершення будівництва у сумі 11 339,944 тис.гривень ;
– тепловий пункт ТП-9 з технічним переоснащенням під котельню по вул. Томилівській, 50в, м. Біла Церква – реконструкція у сумі 8 995,737 тис. гривень ;
– будівля дошкільного навчального закладу по вул. Святошинській, 48, м.Вишневе – реконструкція у сумі 8 500,274 тис. гривень.
Голова адміністрації В.М.Шандра