“Про стан роботи із зверненнями громадян в Київській обласній державній адміністрації”

Розпорядження від 28.02.2013, №79
Дата оприлюднення: 28.02.2013

Відповідно до ст.ст. 147-149 Кодексу законів про працю України, ст.11 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, ст.10,14 Закону України Про державну службу”, Закону України Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 10.10.2006 № 829, та з урахуванням пояснень начальника управління промисловості, транспорту та зв’язку облдержадміністрації Діденка С. М.:

1. Інформацію начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Іванів Н.-С.І. „Про надання аналітичних довідок щодо розгляду звернень громадян за 2012 рік головними управліннями, управліннями та іншими структурними підрозділами облдержадміністрації” взяти до відома.

2. За неналежне виконання службових обов’язків, ненадання до 15.01.2013 відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації матеріалів і узагальнень у формі аналітичних довідок щодо розгляду звернень громадян за 2012 рік:

2.1. Начальникам головного управлінння агропромислового розвитку облдержадміністрації Шевченку Олександру Олександровичу, головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Мартинюку Леоніду Олександровичу, управління з питань фізичної культури і спорту Стеценку Володимиру Григоровичу, головного управління економіки облдержадміністрації Ковалю Володимиру Івановичу посилити персональну відповідальність за державними службовцями у підпорядкованих структурних підрозділах та контроль щодо належного виконання ними службових обов’язків з питань організації роботи із зверненнями громадян, дотримання законодавства з цього питання.

2.2. За неналежне здійснення контролю та виконання службових обов’язків підлеглими управління промисловості, транспорту та зв’язку облдержадміністрації, відповідальними за організацію роботи із зверненнями громадян, оголосити догану начальнику управління промисловості, транспорту та зв’язку облдержадміністрації Діденку Сергію Миколайовичу.

3. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, міським головам (міст обласного значення):

3.1. Проаналізувати стан розгляду звернень за 2012 рік та неухильного виконання Закону України Про звернення громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування та дотримання Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації (далі – Інструкція).

Про стан усунення порушень проінформувати до 05.03.2013 відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

3.2. Вжити заходів щодо притягнення в установленому порядку до відповідальності спеціалістів, які допустили порушення положень Інструкції та неналежне виконання своїх службових обов’язків.

4. Першому заступнику, заступникам голови, заступнику голови – керівнику апарата облдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків:

4.1. Посилити контроль за своєчасним і якісним розглядом заяв, скарг і пропозицій громадян, що надходять до облдержадміністрації, гостро реагувати на дії та бездіяльність тих голів райдержадміністрацій, міських голів (міст обласного значення), керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, які порушують вимоги, встановлені Законом України „Про звернення громадян”, Інструкції, завчасно ставити питання про застосування до них дисциплінарних стягнень за невиконання або неналежне виконання службових обов’язків.

4.2. Суворо дотримуватися графіків особистого прийому та виїзних прийомів громадян.

4.3. Проводити первинний розгляд та підготовку доручень за зверненнями громадян в одноденний термін.

5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації А.Й.Присяжнюк

        

Поділитися: