Київська обласна військова адміністрація

Офіційний веб-сайт (тестова версія)
на стадії наповнення

“Про організацію особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації”

Розпорядження від 10.10.2006, №830
Дата оприлюднення: 10.10.2006

З метою удосконалення порядку і підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян, керуючись статтею 40 Конституції України, статтею 22 Закону України „Про звернення громадян”, Законом України „Про місцеві державні адміністрації” (із наступними змінами), Указом Президента України від 14 квітня 2004 року № 434 „Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів” (із наступними змінами):

1. Установити єдиний день прийому громадян:
головою Київської обласної державної адміністрації – кожна друга середа щомісяця;
керівниками головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних установ і організацій, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) – середа кожного тижня.

2. Затвердити графік особистого прийому громадян керівництвом Київської облдержадміністрації у новій редакції (додаток 1).

3. Затвердити Порядок проведення особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації (додаток 2).

4. Райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення) провести роз’яснювальну роботу серед населення районів і міст про порядок особистого прийому громадян в облдержадміністрації.

5. Головам райдержадміністрацій, міським головам (міст обласного значення), керівникам головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних установ і організацій:
вжити необхідних заходів щодо належного розгляду звернень та організації особистого прийому громадян;
забезпечити на усіх рівнях систематичний особистий прийом громадян, у тому числі виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи і проживання, роботу прямих „гарячих” телефонних ліній. Відповідну інформацію опублікувати у засобах масової інформації та розмістити на Інтернет-сайтах органів влади;

при необхідності переглянути графіки особистого прийому громадян керівниками та іншими службовими особами, суворо додержуватися відведених для цього днів та годин;

особливу увагу звернути на виявлення та усунення причин, що породжують повторні та колективні скарги громадян, необхідність гостро реагувати та вживати рішучих заходів до службових осіб, винних у бюрократизмі, тяганині та безпринциповості.

6. Персональну відповідальність за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви, скарги громадян, організацію їх особистого прийому, обов’язкове і своєчасне повідомлення заявників про результати перевірки їх заяв і скарг покласти на голів райдержадміністрацій, міських голів (міст обласного значення), керівників головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних установ та організацій.

7. Визнати такими, що втратили чинність, додаток до розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 13.07.2006 № 548 „Про затвердження графіка особистого прийому громадян керівництвом Київської облдержадміністрації” та додаток 2 до розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 11.03.97 № 129 „Про організацію особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації”.

8. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Вакараша В.М.

Голова адміністрації В.І.Ульянченко

Додаток

        

Поділитися: