Київська обласна військова адміністрація

Офіційний веб-сайт (тестова версія)
на стадії наповнення

Найбільша кількість звернень мешканців Київщини до КОДА в 2021 році стосувалася соціального захисту

Протягом 2021 року до Київської обласної державної адміністрації надійшло 3144 звернення громадян, що на 941 звернення менше у порівнянні з 2020 роком.

 

Основними були питання соціального захисту, охорони здоров’я, пенсійного забезпечення, отримання матеріальної допомоги, земельні питання.

 

Екологія була найчастішим питанням, в той же час кількість таких звернень скоротилася порівняно з 2020 роком.

 

На другому місці за актуальністю, – питання комунального господарства: плата за житло та комунальні послуги, у тому числі підвищення тарифів, неправомірних, на думку заявників, нарахувань за житлово-комунальні послуги, благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, оформлення субсидій для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, стосовно відсутності та неякісного надання послуги електропостачання і централізованого опалення.

 

На третьому місці за актуальністю – питання аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок, паювання земель та видачі майнових паїв, індивідуального землекористування, тощо.

 

 

Найчастіше мешканці області зверталися до ОДА в письмовій формі – 2439 звернень, або 77,6%. 596 – надійшли електронною поштою, 109 – усних звернень. Через урядову «гарячу лінію» та Київський регіональний контактний центр надійшло 119 звернень громадян.

 

Значна частина звернень громадян у 2021 році надійшла до Київської обласної державної адміністрації від громадян, які потребують соціального захисту та підтримки – 1250 звернень (39,8% від загальної кількості звернень), що на 72,2% більше, ніж у 2020 році (726 звернень).

 

Аналіз статистичних даних за категоріями заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від осіб з інвалідністю, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці, дітей війни, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

 

Від Офісу Президента України до Київської облдержадміністрації надійшло 675 звернень, що на 122 звернення більше, ніж у 2020 році, від Кабінету Міністрів України – 134 звернення (проти 154), значно збільшилася кількість звернень, надісланих від Верховної Ради України, – 193 звернення проти 79 у 2020 році, а також зменшилася більш ніж удвічі кількість звернень, що надійшли від міністерств України – 419 проти 946 звернень минулого року.

 

 

Аналіз результативності розгляду звернень, які надійшли до Київської облдержадміністрації у 2021 році, за інформацією структурних підрозділів як головних виконавців за зверненнями, свідчить, що 44,1% порушених у зверненнях питань вирішено позитивно, на 51,7% питань звернень – надано роз’яснення, 0% – відмовлено у задоволенні та за 4,1% зверненнями інше рішення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (далі – Закон) (звернення повернуті авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону, або переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону, або не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону).

 

На довідковий телефон відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, телефон «гарячої лінії» та телефон довіри приймальні протягом 2021 року надійшло понад 2200 дзвінків із різних питань: надання довідкової інформації, уточнення номерів контактних телефонів, усні звернення громадян, щодо розгляду раніше надісланих звернень громадян та з інших питань.

Крім того, в облдержадміністрації запроваджено прийом звернень громадян через веб – портал, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації.

 

За територіальною ознакою найбільше звернень до облдержадміністрації у 2021 році надійшло від мешканців Бучанського, Бориспільського, Білоцерківського та Броварського районів.

 

Поділитися:
Читайте також

Ситуація в Київській області залишається напруженою. Бучанський район. Ситуація напружена. Макарів, Ірпінь, Гостомель вночі велися бої. Ворог розташував техніку вздовж…

При Київській обласній військовій адміністрації працює центр волонтерів. Його головна задача – об’єднання зусиль всіх волонтерських груп та допомога населенню….

До Київської області продовжує надходити гуманітарна допомога з різних куточків України. Сьогодні до логістичних центрів вже направили 266 тонн гуманітарної…

При Київської ОВА працює гаряча лінія допомоги. Якщо вам потрібна допомога, телефонуйте за номером гарячої лінії: +380 (44) 363 07…