Київська обласна військова адміністрація

Офіційний веб-сайт (тестова версія)
на стадії наповнення

Київські регіональні електромережі продовжують відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів у Київській області

Станом на 25 травня 2022 року відновлено роботу ще шести центрів обслуговування клієнтів (ЦОК). Зокрема, офіси у Бородянці, Ірпені, Іванкові, Макарові, Обухові та Фастові. Вони працюватимуть з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 17:00 години без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Також в компанії радять користуватися доступними та зручними дистанційними каналами зв’язку та онлайн-сервісами.

Незважаючи на воєнний стан в країні ДТЕК Київські регіональні електромережі робить все можливе, щоб наші клієнти могли швидко та зручно отримувати всі послуги, які надає компанія. Для цього в компанії цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market), автоматичне IVR-меню кол-центру — +38(044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, окрема лінія для юридичних осіб— (050)4957040.

Для клієнтів, які мають необхідність особисто завітати в ЦОК, оператор системи розподілу частково відновив роботу центрів обслуговування клієнтів.

«Ми робимо все, щоб поліпшити наші сервіс, стати ближче до клієнтів, спростити для них спілкування з компанією. Саме тому ми впроваджуємо все більше сервісів, які дозволяють розв’язувати питання, пов’язані з роботою оператора системи розподілу, дистанційно. Для клієнтів, які мають необхідність особисто завітати в ЦОК ми відкрили ще шість центрів обслуговування в Бородянці, Ірпені, Іванкові, Макарові, Обухові та Фастові, що були зачинені від початку війни. Загалом в області вже відкрито 13 центрів. Будь ласка, приходьте, ми відкриті та чекаємо на вас», — зазначили в компанії.

В центрах обслуговування клієнти зможуть залишити заявки та отримати послуги щодо відновлення документів, які мешканці Київщини втратили під час бойових дій та розв’язувати питання щодо договорів на розподіл електроенергії зруйнованих будинків. Також клієнти зможуть отримати послуги з перезаключення договорів, коригування показів приладів обліку, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів та інші послуги.

Задля безпеки клієнтів, співробітники центрів поінформовані про укриття та бомбосховища, що знаходяться поблизу. У випадку оголошення повітряної тривоги вони підкажуть, як швидко їх дістатися, щоб убезпечити себе від обстрілу.

Наразі центри обслуговування відкрито за адресами: в смт Бородянка по вулиці Заводська, 1-а; в м. Ірпінь по вулиці 2-й Північний Тупік, 2; в смт Іванків по вулиці Хоменка, 16-б; в смт Макарів, пров. Заводський, 1а; в м. Обухів, вул. Чумацький шлях, 32 та в м. Фастів, вул. Ступака, 27. Офіси працюватимуть з 9:00 до 17:00 з понеділка по п’ятницю. Адреси відкритих офісів можна дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до кол-центру.

Поділитися:
Читайте також

18 січня Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет з робочим візитом відвідав заклади освіти Київської області. Основна мета заходу –…

Під головуванням Президента України Володимира Зеленського у Харкові відбулося виїзне засідання Ради національної безпеки і оборони України, на якому розглядалися…

Від початку кампанії з вакцинації проти коронавірусу в Київській області проведено понад 1,7 млн. щеплень. Одну дозу отримали більше 878…

        За інформацією виконуючого обов’язки генерального директора ДСП «Чорнобильська АЕС» Валерія Сейди, у Зоні відчуження новий безпечний…