01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Електронна адреса: [email protected]
Конт. телефони :
(068) 120-94-77
(066) 547-85-96
(063) 232-16-68
Розклад роботи:
пн.-чт. з 09.00 по 18.00 год
пт. з 09.00 по 16.45 год
сб.-нд. – вихідні
Директор Регіонального контактного центру Київської області
ДМИТРЕНКО Юлія Миколаївна
______________________________________________
ПРО НАС:
Регіональний контактний центр Київської області (далі – регіональний контактний центр) є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Київської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Єдиної системи опрацювання звернень (далі – Єдина система).
Регіональний контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Єдиної системи:
- прийняття звернень, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету;
- реєстрацію звернень в Єдиній електронній базі даних звернень;
- попередній розгляд звернень та передачу їх засобами програмно-технічного комплексу Єдиної системи на розгляд органам відповідно до компетенції;
- надання необхідних роз’яснень та довідкової інформації у відповідь на звернення з питань, що не потребують розгляду органами;
2) проводить:
- аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;
- моніторинг своєчасного розгляду звернень заявників органами та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;
- моніторинг суспільно важливих проблем, для розв’язання яких необхідно невідкладно прийняти управлінське рішення, та подає відповідну інформацію Урядовому контактному центру;
3) здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень та стану їх розгляду;
4) надає на запит Київській обласній державній адміністрації інформацію щодо звернень та результатів їх розгляду;
5) забезпечує взаємодію з посадовими особами Київської обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що згідно з компетенцією відповідальні за опрацювання порушених у зверненнях питань;
6) бере участь у проведенні опитувань заявників з питань, що мають важливе суспільне значення, які організує Урядовий контактний центр;
7) організовує інформування громадськості про роботу регіонального контактного центру через засоби масової інформації, офіційні веб-сайти Київській обласній державній адміністрації;
8) організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції регіонального контактного центру.