ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Нормативна база

Закон України “Про звернення громадян”

Конституція України

Указ Президента України від 07.02.2008.№109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабанету Міністрів України від 14.04.1997 №348

Доручення за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 26 лютого 2016 року питання „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації, та про виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 у 2015 році”

Доручення за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 16 липня 2015 року питання „Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації у І півріччі 2015 року ”

ДОРУЧЕННЯ за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 04 лютого 2015 року питання „Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Київської облдержадміністрації у 2014 році”

Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженв постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630

Зміни до Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затверджені розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 29.10.2013 №416

Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату Київської обласної державної адміністрації

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації та ПОРЯДОК організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації, затверджені розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 11.11.2013 № 438

ПОРЯДОК функціонування “гарячої” телефонної лінії в Київській обласній державній адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 23.10.2013 №410

ПОРЯДОК роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 23.10.2013 №412

ПОЛОЖЕННЯ про,,телефон довіри” Київської обласної державної адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 23.10.2013 №411

Зразок заяви

Довідки

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської обласної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2018 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської обласної державної адміністрації за 4 квартал 2017 року

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської обласної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2017 року

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської обласної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2016 році

Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2015 році.

ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян в Київській облдержадміністрації та стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 9 місяців 2015 року

ДОВІДКА „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2015 року ”

ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян в Київській облдержадміністрації за 2014 рік

Статистика

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА за ІІІ квартал 2018 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА за ІІ квартал 2018 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА за І квартал 2018 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за 4 квартал 2016 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за І квартал 2016 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації у 2015 році.

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації за період з 01/07/2015 по 30/09/2015

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації за перше півріччя 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за ІІ квартал 2015 рік

Дані про звернення громадян, що надійшли до Київської облдержадміністрації за 2014 рік