ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Нормативна база

Закон України “Про звернення громадян”

Конституція України

Указ Президента України від 07.02.2008.№109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 “Про затвердження Класифікатора звернень громадян”

Інструкція з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затверджена постановою Кабанету Міністрів України від 14.04.1997 №348

Доручення за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 26 лютого 2016 року питання „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації, та про виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 у 2015 році”

Доручення за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 16 липня 2015 року питання „Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації у І півріччі 2015 року ”

ДОРУЧЕННЯ за підсумками розгляду на засіданні колегії Київської обласної державної адміністрації 04 лютого 2015 року питання „Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Київської облдержадміністрації у 2014 році”

Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затвердженв постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630

Зміни до Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, головних управліннях, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затверджені розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 29.10.2013 №416

Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату Київської обласної державної адміністрації

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян у Київській обласній державній адміністрації та ПОРЯДОК організації та проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації, затверджені розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 11.11.2013 № 438

ПОРЯДОК функціонування “гарячої” телефонної лінії в Київській обласній державній адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 23.10.2013 №410

ПОРЯДОК роботи прямих телефонних ліній в Київській обласній державній адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської облдержадміністрації від 23.10.2013 №412

ПОЛОЖЕННЯ про,,телефон довіри” Київської обласної державної адміністрації, затверджений розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 23.10.2013 №411

Зразок заяви

Довідки

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської обласної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2016 році

Довідка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у 2015 році.

ДОВІДКА про підсумки роботи із зверненнями громадян в Київській облдержадміністрації та стан виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом 9 місяців 2015 року

ДОВІДКА „Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 у І півріччі 2015 року ”

ДОВІДКА про організацію роботи із зверненнями громадян в Київській облдержадміністрації за 2014 рік

Статистика

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за 4 квартал 2016 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за І квартал 2016 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації у 2015 році.

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації за період з 01/07/2015 по 30/09/2015

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян що надійшли на розгляд до Київської облдержадміністрації за перше півріччя 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до КОДА – за ІІ квартал 2015 рік

Дані про звернення громадян, що надійшли до Київської облдержадміністрації за 2014 рік

Урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309

Урядова «гаряча лінія» 0-800-507-309 – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами. До нас звертаються із запитаннями, проблемами, які турбують людей у повсякденному житті і потребують реагування органів виконавчої влади.

Всі дзвінки від громадян приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають на опрацювання відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають письмові відповіді заявникам.

«Гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00 години, в суботу з 8:00 до 19:00 години, неділя та святкові дні – вихідні.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України – безкоштовні, за дзвінки з мобільних телефонів абоненти самостійно оплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Одним із важливих пріоритетів у роботі Уряду є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309 – телефонний  центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.

Звернутися на урядову «гарячу лінію» може кожний  громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.

Усі заяви, які надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді.

Важливо знати, що реєструються та розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади.

Урядова «гаряча лінія» працює з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 21:00 години, в суботу з 8:00 до 19:00 години. Неділя та святкові дні – вихідні.

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, за дзвінки з мобільних телефонів абоненти самостійно сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.

Зателефонувавши на урядову «гарячу лінію» 0-800-507-309, потрібно повідомити своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних  органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Урядовий контактний центр постійно контролює хід та терміни розгляду  звернень, за необхідності – здійснює зворотний зв’язок з громадянами.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують додаткового вивчення  – протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об’єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику,  не може перевищувати 30 днів. Заявник  також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на урядову «гарячу лінію»  0-800-507-309  та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем Центру.

Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має  можливість повторно зателефонувати на урядову «гарячу лінію», повідомити номер свого звернення та зареєструвати повторне звернення, яке буде розглянуте в установленому порядку.

Фахівці Урядового контактного центру завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на урядову «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми були почуті в органах виконавчої влади. Неважливо чи то буде скарга, чи подяка  урядова «гаряча лінія» завжди на зв’язку з громадянами України.