Червень 22, 2018

Про обмін досвідом та визначення порядку взаємодії між працівниками Пенсійного фонду України Київської області

20 червня цього року в м. Білій Церкві на базі відділу контрольно-перевірочної роботи №1 управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України у Київській області відбулась семінар-нарада під головуванням начальника управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю Галини Чопик на тему: «Забезпечення організації електронного документообігу спеціалістами контрольно-перевірочної роботи після передачі контрольних функцій від підпорядкованих управлінь до головного управління Пенсійного фонду України у Київській області».

Участь в семінарі-нараді взяли керівники Білоцерківського, Васильківського, Сквирського та Фастівського об’єднаних управлінь (як таких, що обслуговуються відділом КПР №1), керівники відділу організації та координації контрольно-перевірочної роботи та відділів КПР управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Потреба в проведенні такого семінару була викликана необхідністю довести до відома представників об’єднаних управлінь, присутніх на нараді, порядок організації роботи, документообігу та діловодства загалом в умовах віддаленості спеціалістів від центрального офісу (тобто головного управління).

Під час семінару-наради Галина Чопик розповіла про те, що в кінці березня 2017 року у зв’язку із реорганізацією органів Пенсійного фонду України були внесені, зокрема, зміни до структури управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, в результаті чого в складі управління були створені п’ять секторів контрольно-перевірочної роботи (які згодом були перетворені на відділи), які почали працювати в умовах віддаленості від центрального офісу на базі об’єднаних управлінь та управління в м. Славутичі Київської області. А також був створений відділ організації контрольно-перевірочної роботи (згодом – перейменований у відділ організації та координації контрольно-перевірочної роботи), першочерговими завданнями якого стали спрямування роботи секторів (відділів) КПР та забезпечення належного та своєчасного документообігу, обліку документів та контролю за якістю роботи секторів (відділів), а також надання консультативної, практичної та методичної допомоги секторам (відділам).

З першого дня роботи кожному спеціалісту була доведена посадова інструкція, розроблений порядок дій спеціалістів відділів КПР в залежності від типу виконуваної ними роботи, порядок документообігу, обліку та зберігання документів, що створюються у відділах.

На нараді говорилось як про труднощі, з якими довелось зіткнутись на перших порах, так і про здобутки і напрацювання, одержані за рік повноцінної роботи.

Головне, на що зверталась увага присутніх, що передача контрольних функцій від підпорядкованих управлінь до головного управління не мала негативних наслідків.

Навпаки, обсяг виконаної роботи збільшився і, завдяки своєчасному доведенню до відома спеціалістів змін та нововведень, наданню фахових консультацій та методичних рекомендацій, покращилась якість проведення контрольних заходів та їх результативність.

Стала можливою взаємозамінність між спеціалістами в складі одного відділу, що дозволило зменшити адміністративні видатки на оплату проїзду та відряджень спеціалістів. Можливість взаємозамінності стала особливо важливою при проведенні перевірок на предмет цільового використання коштів Фонду установами, уповноваженими на виплату та доставку пенсій та допомоги. На прикладі відділу КПР №1 можна показати, як спеціалісти, чиї робочі місця знаходяться у м. Білій Церкві, проводять перевірки Центру поштового зв’язку щодо виплати пенсії у Білоцерківському, Рокитнянському, Таращанському районах та м. Білій Церкві, звільняючи від необхідності приїздити до Білої Церкви спеціалістів із вищеперерахованих районів. Спеціалісти у Фастові проводять перевірки Ощадбанку для Сквирського об’єднаного управління, спеціалісти у Василькові перевіряють банківські установи для Фастівського об’єднаного управління, а коли виникла потреба провести перевірку банківської установи у Володарці, а місцевий спеціаліст захворів, його без проблем замінили колеги зі Сквири.

Завдяки запровадженню електронного документообігу і використання електронних документів для підготовки до проведення контрольних заходів, стало можливим оперативне пересилання документів за територіальною належністю як між спеціалістами в складі одного відділу, так і між відділами. Це суттєво економить час, який відіграє особливо важливу роль у процесі призначення (перерахунку) пенсій, та поштові витрати. Таким чином проявляється співпраця та взаємодопомога між відділами КПР та об’єднаними управліннями.

Зрештою, висновок, якого дійшли учасники наради, полягає в тому, що як до оптимізації (об’єднання) управлінь, так і після працівники Пенсійного фонду України незалежно від напрямку своєї роботи в цілому роблять спільну справу, направлену на служіння народу, і якість обслуговування громадян завжди має залишатись на високому професійному рівні.

На завершення зустрічі учасники наради вшанували пам’ять видатного українського поета Тараса Шевченка.

Читайте також

Лютий 21, 2019

В КОДА вшанували пам`ять Героїв Небесної Сотні

В холі Київської обласної державної адміністрації відбулось урочисте вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. В заході взяли участь члени сімей загиблих, учасники Революції Гідності, голова КОДА Олександр Терещук та керівництво структурних підрозділів обладміністрації. Після урочистого покладання квітів та хвилини мовчання в пам’ять про загиблих, родичі та учасники Революції Гідності мали змогу обговорити актуальні для них проблеми […]

Лютий 21, 2019

Для забезпечення безпечного проїзду дорогами Київщини проводиться ямковий ремонт

Для забезпечення безпечного проїзду дорогами місцевого і державного значення у Київській області тривають роботи з аварійного ямкового ремонту. Такий ремонт є тимчасовим заходом для забезпечення безпечного руху автотранспорту та захисту дорожнього покриття від подальшого руйнування. При ліквідації ямковості враховуються погодні умови, температурний режим та відповідна технологія, що гарантує його тривалу якість. З початку лютого 2019 […]

Лютий 21, 2019

Державний архів Київської області презентував документи до 100 річчя заснування органів державної реєстрації актів цивільного стану

21 лютого 2019 року Державний архів Київської області презентував свої документи під час урочистого заходу, присвяченого становленню та розвитку системи органів державної реєстрації актів цивільного стану, який відбувся під патронатом Міністра юстиції України Павла Петренка. Під час презентації були представлені метричні книги різних конфесій, екстракти з оригінальних метрик осіб дворянського стану, метричний запис про народження […]

Лютий 20, 2019

АНОНС: 21 лютого в КОДА відбудеться урочисте вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні

Шановні представники громадськості та ЗМІ!  21 лютого 2019 року о 10:00 в холі адмінбудівлі Київської обласної державної адміністрації відбудеться урочисте вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні. В заході візьмуть участь члени сімей загиблих, учасники Революції Гідності, керівництво структурних підрозділів та  голова Київської ОДА Олександр Терещук. Запрошуємо представників ЗМІ та громадськості до участі в заході. Акредитація для ЗМІ […]