Листопад 11, 2019

КОДА оголошує старт конкурсу на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини

До участі у конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області.

Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики. Детальніше можна дізнатися у Положенні про конкурс).

Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду:

  • Ідея бренду має бути авторською;
  • Заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
  • Заявка містить опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 28 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com.

У разі виникнення питань звертайтеся за вищевказаним імейлом або телефоном +380663480072 (Віталій).

ПОЛОЖЕННЯ про відкритий творчий конкурс на визначення розробника туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 2 Форма заявки для участі У відкритому творчому конкурсі на розроблення туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 3 Що варто відобразити в бренді?

Додаток 4 Заява

Додаток 5 Бланк оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 6 Критерії оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 7 Орієнтовне технічне завдання на розробку туристичного брендбуку Київської області, дизайн якого, у відповідності до умов конкурсу, переможець має розробити та надрукувати готовий брендбук накладом у 300 одиниць впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем

Теги

Читайте також

Вересень 29, 2020

Підприємства Київщини сплатили до Державного бюджету майже 2 млрд грн податку на прибуток

За період січень-серпень підприємства Київщини сплатили до Державного бюджету майже 2 млрд грн  податку на прибуток, збільшивши суму відрахувань на 15% або 261 мільйон гривень. Про це повідомили в ГУ ДПС у Київській області. Зокрема, найбільші суми забезпечили підприємства Києво-Святошинського району – 292,4 млн грн, Броварського – 237,6 млн грн та Бориспільського районів – 228,1 млн […]

Вересень 29, 2020

Київщина єдина в Україні ініціювала офіційну співпрацю з мобільними операторами

Київська область єдина в Україні започаткувала співпрацю з мобільними операторами на офіційному рівні. Наміри задекларували у відповідному меморандумі. Про це заявив голова ОДА Василь Володін сьогодні, 29 вересня, під час звітної пресконференції. «Ми розуміємо важливість оперативної та якісної комунікації у сучасному світі, тож поставили собі за мету покращити в області рівень надання послуг мобільного зв’язку […]

Вересень 29, 2020

Очільник Київщини Василь Володін: «За час епідемії коронавірусу точок доступу до кисню в лікарнях збільшили вдесятеро»

Для лікарень Київської області придбали нові точки доступу пацієнтів до кисню. У десять разів збільшити їх кількість вдалось лише за кілька місяців. Основні кроки в напрямі протидії поширенню хвороби голова ОДА Василь Володін озвучив журналістам сьогодні, 29 вересня, під час пресконференції. «Для ефективної боротьби з коронавірусом важливо було оптимально консолідувати всі можливі зусилля і забезпечити […]

Вересень 29, 2020

Презентовано інноваційні трансформації змісту та форм роботи Київського обласного територіального відділення МАН

Якою має бути сучасна  модель науково-освітнього простору в Малій академії наук учнівської молоді? Які нові конкурсні платформи та наукові проєкти очікують на  учасників освітнього процесу в системі позашкільної освіти дослідницько-екпериментального напряму? Ці та інші важливі питання були в полі зору учасників консалт-студії «Інноваційні трансформації змісту та форм роботи  Київського обласного територіального відділення МАН», що відбулася […]