Листопад 11, 2019

КОДА оголошує старт конкурсу на найкращу концепцію туристичного бренда Київщини

До участі у конкурсі запрошуються усі талановиті особистості, креативні та дизайнерські студії, які бажають долучитися до покращення туристичної привабливості Київської області.

Концепція повинна бути орієнтована як на зовнішнього, так і внутрішнього споживача. Головний приз – всеукраїнське визнання як творця бренду Київщини та контракт у розмірі 250 тисяч гривень (Згідно умов конкурсу, частина премії має бути спрямована на створення брендбуку та виготовлення сувенірної промоатрибутики. Детальніше можна дізнатися у Положенні про конкурс).

Лише три обов’язкові умови, за яких заявку буде допущено до розгляду:

  • Ідея бренду має бути авторською;
  • Заявка містить ескіз логотипу та гасло (українською та англійською мовами) до нього;
  • Заявка містить опис концепції бренду.

Конкурс стартує 11 листопада 2019 року. Заявки приймаються до 23:59 22 листопада 2019 року. Переможця буде оголошено вже 28 листопада. За потреби, переможцю буде надана фахова допомога в розробці брендбука туристичної Київщини, а організатори проведення конкурсу забезпечать якісне та вчасне виробництво предметів сувенірної промоатрибутики.

Надсилайте ваші творчі ідеї на електронну скриньку kyivregionbrand@gmail.com.

У разі виникнення питань звертайтеся за вищевказаним імейлом або телефоном +380663480072 (Віталій).

ПОЛОЖЕННЯ про відкритий творчий конкурс на визначення розробника туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 2 Форма заявки для участі У відкритому творчому конкурсі на розроблення туристичного бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 3 Що варто відобразити в бренді?

Додаток 4 Заява

Додаток 5 Бланк оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 6 Критерії оцінювання робіт учасників відкритого творчого конкурсу на визначення розробника бренду і брендбуку для Київської області

Додаток 7 Орієнтовне технічне завдання на розробку туристичного брендбуку Київської області, дизайн якого, у відповідності до умов конкурсу, переможець має розробити та надрукувати готовий брендбук накладом у 300 одиниць впродовж двох тижнів з дня оголошення його переможцем

Теги

Читайте також

Вересень 28, 2021

Пошкодження фасаду в школі №1 міста Українка є механічними та будуть усунуті впродовж тижня, – Василь Володін

Пошкодження фасаду в школі №1 міста Українка Обухівського району мають механічні ознаки та будуть усунуті підрядником у межах гарантійних зобов’язань. На цьому акцентував очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін. «Школа №1 в місті Українка була довгобудом, що роками не рухався з мертвої точки. У 2020 році реконструкція будівлі нарешті завершилась. Діти та працівники закладу отримали комфортні […]

Вересень 28, 2021

Три дитбудинки сімейного типу на Київщині отримали ключі від нових мікроавтобусів

Батьки-вихователі трьох дитячих будинків сімейного типу на Київщині отримали ключі від нових мікроавтобусів, придбаних за обласні кошти. Про це сьогодні, 28 вересня, зазначив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін. Так, нові автівки отримали родина Дейкунів із Броварського району та родина Давиденків із Обухівського району, у яких виховуються по дев’ятеро дітей, а також родина Слюсаренків […]

Вересень 28, 2021

Ще два села на Білоцерківщині з’єднають якісною дорогою

У Білоцерківському районі зараз ще два села з’єднують якісною дорогою. Йдеться про населені пункти Острів і Колесникове, які розташовуються у Рокитнянській громаді. Про це сьогодні, 28 вересня, зазначив очільник Київської обласної державної адміністрації Василь Володін. «Цього року продовжуємо оновлювати дороги на Київщині в рамках програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». Автошлях між селами Острів […]

Вересень 28, 2021

Олексій Чернишов: Розвиток індустріальних парків дасть потужний рестарт вітчизняній промисловості

Мінрегіон продовжує працювати над створенням умов для потенційних інвесторів в індустріальні парки — наразі очікується прийняття двох законопроєктів (№5688, №5689), що передбачають відповідні фіскальні стимули. Про це повідомив Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов під час відкритого діалогу «Індустріальні парки 2025. Навіщо інвестувати у виробництва». У заході взяли участь представники центральної та місцевої влади, міжнародні […]