Київський обласний контактний центр опрацювання звернень до органів виконавчої влади

01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1

Телефон “гарячої лінії” – 285-65-70

факс – 285-65-07

Електронна адреса:kocc2013@ukr.net

Розклад роботи:

пн.-чт. з 09.00 по 18.00 год

пт. з 09.00 по 16.45 год

сб.-нд. – вихідні

 

В.о. директора Київського обласного контактного центру

ДУБОВЕНКО Ірина Юріївна

 

Про нас:

Київський обласний контактний центр опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі – Київський обласний контактний центр) є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (далі – Національна система).

Основним завданням Київського обласного контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого самоврядування (далі – заявники) за телефонним номером «Урядової гарячої лінії» та через мережу Інтернет.

Київський обласний контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:

1.1. забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Національної системи:

1.1.1. приймання звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку та мережі Інтернет;

1.1.2. попереднє опрацювання звернень та їх надсилання на розгляд органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції;

1.1.3. інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики;

1.2. проводить:

1.2.1. аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;

1.2.2. моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;

1.2.3. моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;

1.3. здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром за встановленою ним формою щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду;

1.4. надає на запит Київської обласної державної адміністрації інформацію щодо звернень заявників та результатів їх розгляду;

1.5. забезпечує взаємодію з посадовими особами органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, які відповідальні за опрацювання звернень заявників;

1.6. готує інформацію для формування автоматизованої інформаційної бази звернень, пропозиції щодо її удосконалення та подає їх Урядовому контактному центру;

1.7. організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції контактного центру.

Організаційна структура КОКЦ

Додаткова інформація