Регіональний контактний центр Київської області

01196, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1

Електронна адреса: kocc2013@ukr.net

_______

Директор Регіонального контактного центру Київської області

КОМАРОВА Каріна Юріївна

_______

Телефони “гарячої лінії”:

(044) 286-65-70 – тимчасово не працює;

(044) 286-65-07 – тимчасово не працює;

(098) 022-34-36;

(095) 166-24-05;

(063) 190-43-36.

Розклад роботи:

пн.-чт. з 09.00 по 18.00 год

пт. з 09.00 по 16.45 год

сб.-нд. – вихідні

_______

ПРО НАС:

Регіональний контактний центр Київської області (далі – регіональний контактний центр) є бюджетною установою, яка належить до сфери управління Київської обласної державної адміністрації та є суб’єктом Єдиної системи опрацювання звернень (далі – Єдина система).

Регіональний контактний центр відповідно до покладених на нього завдань:

1) забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Єдиної системи:

  • прийняття звернень, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку та з використанням Інтернету;
  • реєстрацію звернень в Єдиній електронній базі даних звернень;
  • попередній розгляд звернень та передачу їх засобами програмно-технічного комплексу Єдиної системи на розгляд органам відповідно до компетенції;
  • надання необхідних роз’яснень та довідкової інформації у відповідь на звернення з питань, що не потребують розгляду органами;

2) проводить:

  • аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;
  • моніторинг своєчасного розгляду звернень заявників органами та подає відповідну інформацію Київській обласній державній адміністрації, Урядовому контактному центру;
  • моніторинг суспільно важливих проблем, для розв’язання яких необхідно невідкладно прийняти управлінське рішення, та подає відповідну інформацію Урядовому контактному центру;

3) здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень та стану їх розгляду;

4) надає на запит Київській обласній державній адміністрації інформацію щодо звернень та результатів їх розгляду;

5) забезпечує взаємодію з посадовими особами Київської обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що згідно з компетенцією відповідальні за опрацювання порушених у зверненнях питань;

6) бере участь у проведенні опитувань заявників з питань, що мають важливе суспільне значення, які організує Урядовий контактний центр;

7) організовує інформування громадськості про роботу регіонального контактного центру через засоби масової інформації, офіційні веб-сайти Київській обласній державній адміністрації;

8) організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції регіонального контактного центру.

Організаційна структура Регіонального контактного центру Київської області

Додаткова інформація